مقالات

غذا با گوشت گوسفندی

غذا با گوشت گوسفندی

گوشت گوسفندی طعم لذیذ تری نسبت به گوشت گوساله داشته و در طبخ بسیاری از غذا های ایرانی و فرنگی مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به چندین غذا با گوشت گوسفندی اشاره می کنیم.

باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی

یکی از محبوب‌ ترین و در عین حال خوشمزه‌ ترین غذا های ایرانی باقالی پلو با ماهیچه بوده که از سردست گوسفندی برای پخت این غذا استفاده می ‌کنند. باقالی پلو به همراه برنج، سبزیجات معطر، باقالی، گوشت سردست گوسفندی پخته شده به همراه سس مخصوص سرو می شود.

می توان باقالی پلو را برای مهمانی های ویژه طبخ نمایید. در طبخ این غذا از برنج ساده استفاده شده و ترفند های خاصی وجود دارد که بتوانید بوی و طعم خواست گوشت گوسفندی را از بین ببرید. برای آموزش این راهکار ها مقالات سایت سالم پروتئین را مطالعه نمایید.

آبگوشت گوسفندی

به جرأت می توان گفت که یکی از سنتی ترین غذا های ایرانی آبگوشت بوده که در استان‌ های مختلف ایران با چاشنی ها و حبوبات مختلفی طبخ می شود. آبگوشت اصیل ایرانی از گوشت گوسفندی بوده و می توانید از قسمت گوشت ران گوسفندی، گوشت سردست گوسفندی و ماهیچه گوسفندی برای پخت آبگوشت استفاده نمایید. چاشنی ها و ترشیجات مختلفی نیز وجود دارد که در کنار آبگوشت به همراه سنگک داغ استفاده می شود.

غذا با گوشت گوسفندی

شما عزیران می‌توانید جهت استعلام قیمت گوشت گوساله، گوشت گوسفند و مرغ با شماره های زیر تماس حاصل نمائید:

قورمه سبزی با گوشت گوسفندی

تکنیک های مختلف و فوت و فن آشپزی برای پخت قرمه سبزی وجود دارد اما به هر صورت اگر از گوشت با کیفیتی در پخت قورمه سبزی استفاده شود، کیفیت غذا افزایش می یابد. قورمه سبزی در مناطق مرکزی ایران بیشتر طبخ شده و از سبزیجات معطر مانند شنبلیله استفاده می نمایند. ترکیبات اصلی قورمه سبزی لوبیا، سبزی معطر و گوشت با کیفیت است.

در صورتی که از گوشت گوسفندی استفاده شود کیفیت غذا افزایش می یابد. می توان از انواع قسمت های مختلف گوسفند که برای تهیه خورشت استفاده می شود، برای پخت قورمه سبزی استفاده نمایید.

قیمه نثار مجلسی قزوینی

یکی از لذیذ ترین غذا هایی که ارزش غذایی بسیار بالایی نسبت به سایر خورشت ها و پلو های ایرانی دارد، قیمه نثار اصیل قزوینی است. در این غذا از گوشت گوسفند استفاده می نماید. در کناره آن از خلال بادام، خلال پسته، پوست پرتقال، نارنج و زرشک استفاده می کنند. اگر قصد پخت غذا با ارزش غذایی بسیار بالایی را دارید، می توانید قیمه نثار بپزید. یکی از موارد مورد توجه در پخت قیمه نثار مجلسی، گوشت آن است که میزان پخت چاشنی‌ های افزوده شده و نوع گوشت مورد توجه قرار می گیرد.

به طور معمول از گوشت بدون استخوان گوسفندی در تهیه قیمه نثار مجلسی استفاده می شود. روش های مختلفی برای بررسی کیفیت گوشت وجود دارد که می توانید برای اطلاعات بیشتر مقالات سایت سالم پروتئین را مطالعه نمایید. برای ثبت سفارش و خرید انواع گوشت گوسفندی، گوشت گوساله و گوشت سفید می توانید به فروشگاه سایت سالم پروتئین مراجعه کرده همچنین امکان سفارش انواع محصولات گوسفندی گوساله و گوشت سفید به صورت عمده برای رستوران ‌ها وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *